niedziela, 4 listopada 2012

Kurczak w cieście naleśnikowym

Mając niejadki w domu trzeba się dobrze nagłowić co by im smakowało i żeby każdy był zadowolony,więc po burzliwej dyskusji moja trójca zdecydowała kurczak,więc podam wam przepis powinno smakować nie tylko niejadkom:-)
składniki
filet z kurczaka 
jajko
szklanka mleka
szklanka mąki
przyprawy
olej
sól
Filet z kurczaka kroimy w kawałeczki ja pokroiłam w cienkie paseczki

 Paseczki przyprawiamy  przyprawą do kurczaka

 Robimy ciasto naleśnikowe tzn:mieszamy jajko,mąkę,mleko,sól ciasto powinno tyć gęste 


ja do ciasta dodaje jeszcze papryki dlatego na zdjęciu ma lekko czerwony kolor
dodając za każdym razem innej przyprawy do ciasta  możesz stworzyć własny orginalny przepis

 Zatapiamy nasze kurczaczka w cieście


 Każdy paseczek musi być dobrze okryty ciastem

 Rozgrzewamy dużo oleju tak by po wrzuceniu  kawałki kurczaka były przykryte olejem smażymy na złoty kolor.
Musimy pamiętać czym grubsze kawałki kurczaka tym dłużej smażymy 

 A tak wygląda gotowe moje dzieciaki lubią frytki ale to tego znakomicie nadają się podsmażane ćwiartki ziemniaka lub talarki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz