środa, 28 listopada 2012

Decoupage na tkaninie

Przy okazji jednej wymianki postanowiłam zrobić mały kursik decoupage na tkaninie.Od jakiegoś czasu polubiłam tę technikę chodź początki troszkę były trudne.
Więc potrzebne nam
 kawałek jasnego materiału,
serwetka,
szeroki pędzelek,
klej do decoupage na tkaninach,
folia 
suszarka
zaczynam od podłożenia pod spód materiału foli aluminiowej ja nie miałam i w zamian wzięłam papier śniadaniowy
 rozwarstwiamy serwetkę
smarujemy klejem miejsce w którym będzie się znajdować motyw
 delikatnie kładziemy serwetkę na posmarowany klej i z wierzchu jeszcze raz smarujemy klejem
musimy robić to delikatnie na tkaninie nie da się już np: serwetki trochę przesunąć jak na gładkich powierzchniach
 gdy już jest cała przyklejona ja jeszcze ostatni raz smaruję ją klejem 
podsuszamy suszarką nasz motyw sprawdzając ręką czy nie jest mokry ale nie może być przegrzany 
zrobią się żółte plamy po kleju
po wysuszeniu kładziemy papier śniadaniowy śliską stroną do serwetki 
i prasujemy na średniej tem.
sprawdzamy delikatnie czy motyw się nie przykleił jesęli tak nie zrywany papieru troszkę czekamy aż ostygnie i w tedy zdejmujemy smarujemy troszkę znowu klejem i czekamy do wyschnięcia
tak wygląda gotowy motyw









2 komentarze: