wtorek, 19 listopada 2013

Wisząca ozdoba kursik

Do wykonania tego typu ozdoby potrzebna będzie styropianowa oponka i styropianowe serduszka
Oponkę malujemy na czarno i owijamy koronką ja owinęłam swoją kawałkiem firanki

z gazety wycinamy koło i zwijamy na końcu podklejamy klejem
różyczki przyklejamy do oponki 


czas na serduszka które malujemy na biało i przyklejamy wybrany motyw po wyschnięciu lakierujemy
i przyklejamy końcówkę 

wszystko razem łączymy i powstaje oto taki wianuszek z serduszkami 





7 komentarzy:

  1. Prześwitujący czarny kol.or, gazetowe różyczki i śliczne serduszka, fajnie to wszystko połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. I cudny;)W takim klimacie jaki bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł bardzo mi się podoba muzyczny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Dawno tu nie byłam, więc nie widziałam zmian na stronie, a tymczasem zaszły i to bardzo korzystne.

    OdpowiedzUsuń