sobota, 2 listopada 2013

Paluchy wiedzmy

Rok temu robiłam szyszki a tym razem ciasteczka w kształcie paluchów wiedzmy 
składniki
migdały
225 masła
1 szklanka cukru pudru
1 jajko
1 łyżeczka zapachu migdałowego i waniliowego
350 mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka soli
Masło,cukier,jajko i zapachy miksujemy powoli dodając mąkę z proszkiem do pieczenia i solą.
Wyrabiamy ciasto i odkładamy do lodówki na 30min
Formujemy kształt paluchów i tam gdzie powinien być paznokieć wkładamy migdała  
Pieczemy na pergaminie około 25min 


10 komentarzy:

  1. Jakie paznokietki...jakby były w salonie piękności. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)))Są koszmarne czyli udały Ci się na sześć;)Ja w tym roku byłam jakoś z dala od halloweenowego szaleństwa,ale zapisuję do ulubionych,może przyda się w przyszłym roku(jak dożyję;))
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne paluchy:)
    ps. Prześlij mi swój adres do wymianki mikołajkowej na maila : superdzieciaczki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, fajnie to wygląda :D
    Małgosiu - daj mi na @ Twój adresik, bo moja paczuszka na wymiankę czeka do wysłania :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę niczym paluchy wiedźmy :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wstrętne te paluchy ,że aż piękne.Pomysł rewelacyjny .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skontaktuj sie że mną w sprawie wymianki mikołajkowej - jestem Twoją para :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń