wtorek, 1 października 2013

Pary wymiankowe

Wczoraj skończył się termin na zapisy wymiankowe dziś podam pary (nie wiem dla czego tak mało osób się zapisało ) może trudny temat hihi żartuje ale najważniejsze jest to wy jesteście :-) 

                   dekupagekinii(mam adres)- Anna Muszynska (mam adres)

                                Agnieszka L(mam adres) -  Natalia F

                                           Lucyna(mam adres) - ja 

i jeszcze trochę formalności poproszę Nataliię o adresy do wysyłki
do końca tygodnia prześlę wam adresy waszych par wymiankowych 
I nie pozostaje mi nic innego jak życzyć miłego tworzenia :-)

2 komentarze:

  1. Witam, adres już został dostarczony na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za moja pare wymiankową:) az usmiechnełam:) pozdrawiam ..ania

    OdpowiedzUsuń