niedziela, 11 sierpnia 2013

Muffinki

Sama nie wiem co mnie ostatnio ogarnęło na takie pieczenie na początku lata mówiłam sobie że trochę trzeba schudnąć i co znowu mi nie wyszło ale nie przejmuję się tym za bardzo mówi się trudno. Zaczeło się od tego że wczoraj kupiłam w sklepiku koło mnie silikonowe foremeczki do muffinek na które od dawna już czatowałam i w końcu dostałam więc trzeba było od razu wypróbować jak się sprawdza więc wieczorem upiekłam całą wierzę mufinkową.
Składniki
2 szklanki mąki
1 szklanka cukru
1 szklanka mleka
2 łyżeczki proszku do pieczenia
100g masła roztopionego
sól
Wszystkie składniki sypie mieszamy po czy dodajemy roztopione masło,jajko i mleko
Pieczemy około 25min 
Składniki na 12 muffinek ja biorę 3x tyle y wszyscy się najedli do syta :-)

a tak wieża rosła

muffinki można zrobić z nadzieniem budyniowym lub z owocami jak kto woli :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz