piątek, 5 lipca 2013

Obrazek z patyczków kursik

Mam trochę wolnego moja przeprowadzka rusza pełną parą od poniedziałku więc nie wiem jak z czasem więc teraz nadrabiam za sprawą mojego wyzwania patyczkowego i pewnego klubu o tym kiedy indziej więć powstał obrazek z patyczków przedstawiający wiejski płotek.
Potrzebne nam będą patyczki najlepiej szpatułki laryngologiczne bo są duże kawałek zielonego materiału i jakiegoś innego na kwiatki koraliki i sznurek i oczywiście klej na gorąco

z patyczków sklejamy płot o długości jaka nam odpowiada i malujemy go na brązowo

w między czasie gdy wysycha nasz płot wycinamy pasek zielonego materiału składamy go na pół po długości i robimy zakładki i po wyschnięciu płotka przyklejamy naszą trawkę




teraz czas na kwiatki ja wycięłam kola złożyłam na 3 części i powstał jeden płatek kwiatki zdobimy koralikami




liście robimy w ten sposób że wycinamy trójkąty i nad świeczką opalamy boki i sklejamy na dole tworząc kształt liścia


do zawieszenia użyłam kolorowych żyłek chciałam żeby wyglądały jak tęcza nad łąką






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz