wtorek, 15 stycznia 2013

Konkurs

Jak niektórzy zauważyli założyłam drugi blog Wymianki i wyzwania 
by przetrwał musi być aktywny i ja dużo sama nie zrobię więc potrzebuję Was 
a teraz kilka zasad troszkę innych niż za zwyczaj 

1. Dodać bloga wymiankowego do obserwowanych http://wymianki-wyzwania.blogspot.com/

2.Zostawić komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie.(zaznaczyć pod jakim nikiem obserwujecie wymiankowy blog)

3.Umieścić na swoim blogu na pasku bocznym banerek podlinkowany do bloga http://wymianki-wyzwania.blogspot.com/

i drugiego baneru z nagrodą



4.Jednocześnie  proszę opublikowanie informacji na waszych blogach dotyczącej Wymianki i wyzwania.Linki do postów proszę zostawić przy swoich komentarzach.Ułatwi mi to szukanie.

5. Wyniki losowania  będą opublikowane w poście podsumowującym w ciągu 5 dni proszę o kontakt ze mną wygranych. 

Będą dwie nagrody pierwsza tak jak na zdjęciu 
komplet czarno biały chustecznik,komplet 3 świeczników i serwetnik.

Druga nagroda to niespodzianka 
a dostanie ja ta osoba która najfajniej zareklamuje bloga wymiankowego u siebie

Zapisy trwają do 14 lutego wyniki zostaną ogłoszone po około 2 dnia 



5 komentarzy:

  1. Witam ciepło,
    chętnie przyłączę się do zabawy.
    Pozdrawiam,
    Katarynka
    (pod tym nickiem obserwuje bloga)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie się zapiszę,
    a zgłoszenie mojej wymianki już wysłałam emailem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i z przyjemnością dołączam do zabawy:)
    Obserwuję jako Małgorzata Chrobak.
    Informacje zamieściłam tutaj: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/2013/01/wymianki-i-wyzwania.html
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, wpadłaś na super pomysł. Dopiero zaczęłam przygodę z blogowaniem, ale wczoraj wysłałam swoją pierwszą paczuszkę wymiankową. Jest to super zabawa. Obserwuję jako MagdaZ a info wrzuciłam tu: http://wkacie-decoupage.blogspot.com/2013/02/wymianki-i-wyzwania.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń