czwartek, 29 maja 2014

Wymianka kwiatowa

Zaczynam wychodzić a prostą z zaległościami wymiankowymi.Na pierwsze poszła wymianka kwiatowa jeszcze przed świąteczna ale że to był trudny czas ale trzeba się powoli ogarnąć więc sprężam się z zaległościami
Dla Ęwy zrobiłam koszyczek z papierowej wikliny z różami małą kosmetyczkę z plastykowych butelek zapinaną na zatrzask i koszyczek materiałowy w czerwone róże
Ewa dla mnie zrobiła oto takie cudeńka a że jak wspomniałam paczuszka od Ewy przyszła przed Świętami to i stroik wielkanocny się znalazł :-)
Ewa z masy solnej ulepiła ślicznego aniołka z bukietem polnych kwiatów 

 zaciekawiło mnie jajeczko ozdobione decu i koronka wygląda super 

PS.
Moje dziewczyny z kociej wymianki dziękuję za cierpliwość kotki sie tez już szykują dla was i zastanawiałam sie ale to powiem nie chce wnikać do końca ale jedna z osoba z pastelowej wymianki(styczeń) nie wywiązała się z zabawy jej para wymiankowa nadal nie dostała upominku od niej niby wszystko było w porządku pisałam z tą osobą i niby było wszystko uzgodnione żę wyśle wymiankę ale do tej pory ani słychu ani widu  więc ta osoba nie będzie brała więcej udziału w moich wymiankach 

1 komentarz: