środa, 8 maja 2013

Wyróżnienie

Jakiś czas temu a raczej już dawno dostałam wyróżnienie od Małgosi  w kategori Liebster Blog i The Versatile Blogger pytania do mnie


1.Wolisz wieczór czy ranek
wieczór
2.Moje ulubione danie
jest sporo takich dań
3.Mój strój karnawałowy
ostatnie taki przebranie moje to pamiętam był kowboj w podstawówce
4.Co byś wybrała małożeństwo czy związek
związek
5.Co wolisz oglądać filmy czy seriale
jedno i drugie
6.Aktywność sportowa czy fotel
fotel
7.opera czy teatr
tylko Upiór w operze
8.Słuchasz rocka czy disco
discco
9.Jaki język podoba mi się
włoski
10.Rodzaj sztuki jakiej jeszcze nie spróbowałam
Scrapbookingu
11.Uśmiech na twarzy
jak dzieci sie wygłupiają



kolejne wyróżnienie dostałam od Gosi też z kategorii 
i pytania od Gosi


1. Kolor który tej wiosny króluje w twojej szafie?
    błękitny
2. Gdybyś miała możliwość cofnąć się do dawnych czasów gdy nie było Cię jeszcze na świecie gdzie byś zawitała i dlaczego?
oj trudne pytanie ale chyba najbardziej to bym chciała być przez chwilkę na jakimś balu u króla podobają mi si dawne stroje
3. Spodnie czy spódnica?
spodnie
4. Wygrywasz w totolotka na co przeznaczysz pieniądze?
na nowy dom
5. Czy jest jakaś rzecz której nigdy nie zrobisz  i jesteś w tym postanowieniu konsekwentna?
nie
6. Zabawna sytuacja która Ci się przytrafiła i gdy ja wspominasz czujesz zażenowanie
nie pamiętam
7. Niezapomniane wakacje które wspominasz z uśmiechem na twarzy?
pierwszy wypad pod namioty jak nam się namiot zawalił w środku nocy 
8. Ulubiona postać z bajki która ci się miło kojarzy 
piekna i bestia
9. Urodzona optymistka czy pesymistka?
raczej pesymistka
10. Ulubiony film ostatniego roku lub książka?
zmierzch
11. Z kim ze sławnych osób chętnie byś się zamieniła?
z nikim 



ty jest ciekawych i interesujących blogów że nie sposób  wszystkie wyróżnić 


http://modrakcafe.blogspot.com
i pytanka


1.pies czy kot
2.lato czy zima
3.samochód czy rower
4.morze czy góry
5.kawa czy herbata
6.włosy długie czy krótkie
7.spokojna czy zwariowana
8.dyskoteka czy domówka
9.spódnica długa czy krótka
10.rybki czy akwarium hihi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz