niedziela, 7 kwietnia 2013

szydełkowe próby

Skończyłam dwie latnie bluzeczki szydełkowe dla mojej Angelki wcześniej wspominałam o moim kombinowaniu z zieloną i pomaraczową wełenką miała powstac torebka ale utknełam z nią i jakoś nie chciał mi sie jej wykończyc ale tez nic straconego niebawem będzie i ona a  teraz bluzeczka w kolorze pomarańczowa zielonym moje pierwsze tego typu "dzieło"sam wzór nie trudny ale wykończenie i przymiarki troche mnie zmudziły i moją małą tez tylko co chwila bylo Angelaka znowu przymiarka już miała dosyć co widac na zdjęciach ale jak na pierwszy raz myślę że ok a tak wogóle to miałao być bolerko ;-) jeszcze coś musze wykombinować albo jakąś spudniczke jej uszczyc do kompletu lub leginsy
bluzeczka powstała w sumie 10 kwadratów i 2 trójkątów






kolejna letnia bluzeczka na ramiączka i do niej musze dokupić wełenkę bo zabrakło i będzą w komplecie krutkie spodenki 






2 komentarze:

  1. Świetnie Ci idzie Małgosiu:) A jaką piękną masz modelkę:) Pozdrowienia dla Was przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń