sobota, 16 marca 2013

świąteczne jajo-kursik

Troszkę mi zaczyna przechodzić chrubsko więc  z moją Andeliką zaczeliśmy robić ozdobę wielkanocną na szkolny konkurs i jednocześnie zgłosić jajko do wyzwania u "Pomieszane poplątane" 

potrzebny nam będzie
krochmal
wełenka
balon
na kurczaczki jajeczka z kinder niespodzianki
troszke czerwonego filcu lub kolorowego czerwonego papieru
jakiegoś sianka i piórka
zaczynamy od napąpowania balonu i nasmarowaniu go krochmalem
by wełenka się nie ślizgała
można krochmal przelac do miseczki i zamoczyć wełnę i taką obtaczac balon
nasze jajko jest trzy kolorowe i na koniec spryskujemy je jeszcze krochmalem i czekamy aż wyschnie
z plastykowych jajeczek robimy pisklaczki 

ja wcześniej przyszykowałam swoje jajko które już wyschło przekułam balon żeby go wyjąć
wycinamy otwór
w środek wkładamy nasze ozdoby








2 komentarze:

  1. super pomysł :) kurki z kinder niespodzianek są świetne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt:) Ja również stworzyłam już kilka jajek tą metodą:)

    OdpowiedzUsuń